RADooN |
Wysłany: Wto 22:45, 21 Mar 2006 Temat postu: Czary Nekromanty |
|
Curse Weapon - połowa obrażeń z broni dodawana jest do HP nekromanty (7 many)
Pain Spike - dobry czar na wykończenie przeciwnika, raz na 10 sec zadaje naprawde wysokie obrażenia (5 many)
Corpse Skin - rzucając czar na przeciwnika obniżamy jego odporność na ogień i truciznę, ale podwyższamy odporność na ziomno i ataki fizyczne (11 many)
Evil Omen - rzucając czar na przeciwnika zadajemy o 25% większe obrażenia, poziom trucizny jest o 1 większe, i zmiejszamy jego odporność na magię o 50 (11 many)
Blood Oath - gdy przeciwnik nas uderzy otrzymaje takie same obrażenia co my od niego (14 many)
Wraith Form - zamienia nas w ducha i powiększa odporność na ataki fizyczne jednak zmiejsza nam pozostałe odporności, możemy przechodzić przez postacie nie tracąc wytrzymałości (17 many)
Mind Rot - rzucając czar przeciwnik potrzebuje więcej many by użyć jakiegoś czaru (17 many)
Summon Familiar - tworzy summona, który towarzyszy nam w swojej wędrówce (17 many)
Horrific Beast - zamienia nas w demona, któremu szybciej regeneruje się HP i wzrastają obrażenia o 10%, lecz nie możemy używać żadnych czarów (11 many)
Animate Dead - używając czaru na ciele potwora towrzymy z niego pomocnika, siła jego zależy od siły żyjącej jeszcze kreatury (23 many)
Poison Strike - używając czaru na przeciwniku zadejemy mu obrażenia, wielkość obrażeń zależy od jego odporności na trucizny (17 many)
Wither - atakuje wszystkie pobliskie istoty (23 many)
Strangle - dusi przeciwnika przy czym zadaje obrażenia (29 many)
Lich Form - zamienia nas w licha przy czym szybciej regeneruje się nam mana (23 many)
Vengeful Spirit - tworzy ducha, który atakuje naszego przeciwnika (41 many)
Vampiric Embrace - zamienia nas w wampira, dzięki czemu nikt nie może nas zatruć, ale opuszcza się nasza odporność na ogień o 25% (23 many)
Wiem, że troche amatarsko, ale się starałem. Komentujcie ten opis. |
|