Forum Gildia Siła i Honor

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary Nekromanty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Siła i Honor Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RADooN




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sprzed monitora :P

PostWysłany: Wto 22:45, 21 Mar 2006    Temat postu: Czary Nekromanty

Curse Weapon - połowa obrażeń z broni dodawana jest do HP nekromanty (7 many)

Pain Spike - dobry czar na wykończenie przeciwnika, raz na 10 sec zadaje naprawde wysokie obrażenia (5 many)

Corpse Skin - rzucając czar na przeciwnika obniżamy jego odporność na ogień i truciznę, ale podwyższamy odporność na ziomno i ataki fizyczne (11 many)

Evil Omen - rzucając czar na przeciwnika zadajemy o 25% większe obrażenia, poziom trucizny jest o 1 większe, i zmiejszamy jego odporność na magię o 50 (11 many)

Blood Oath - gdy przeciwnik nas uderzy otrzymaje takie same obrażenia co my od niego (14 many)

Wraith Form - zamienia nas w ducha i powiększa odporność na ataki fizyczne jednak zmiejsza nam pozostałe odporności, możemy przechodzić przez postacie nie tracąc wytrzymałości (17 many)

Mind Rot - rzucając czar przeciwnik potrzebuje więcej many by użyć jakiegoś czaru (17 many)

Summon Familiar - tworzy summona, który towarzyszy nam w swojej wędrówce (17 many)

Horrific Beast - zamienia nas w demona, któremu szybciej regeneruje się HP i wzrastają obrażenia o 10%, lecz nie możemy używać żadnych czarów (11 many)

Animate Dead - używając czaru na ciele potwora towrzymy z niego pomocnika, siła jego zależy od siły żyjącej jeszcze kreatury (23 many)

Poison Strike - używając czaru na przeciwniku zadejemy mu obrażenia, wielkość obrażeń zależy od jego odporności na trucizny (17 many)

Wither - atakuje wszystkie pobliskie istoty (23 many)

Strangle - dusi przeciwnika przy czym zadaje obrażenia (29 many)

Lich Form - zamienia nas w licha przy czym szybciej regeneruje się nam mana (23 many)

Vengeful Spirit - tworzy ducha, który atakuje naszego przeciwnika (41 many)

Vampiric Embrace - zamienia nas w wampira, dzięki czemu nikt nie może nas zatruć, ale opuszcza się nasza odporność na ogień o 25% (23 many)

Wiem, że troche amatarsko, ale się starałem. Komentujcie ten opis. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cymera




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:18, 22 Mar 2006    Temat postu: Ksiega

Mam do ciebie prosbe czy moglbys mi dolozyc do mojej ksiegi czary ktorych nie mam??? Bede bardzo wdzieczny RazzRazzRazz

Pozdrawiam

Cymera vel CYmeron


____________________________________

Licza sie czyny a nie puste slowa!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
globus




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

PostWysłany: Czw 16:09, 23 Mar 2006    Temat postu:

mam pytanie:
Evil Omen - rzucając czar na przeciwnika zadajemy o 25% większe obrażenia, poziom trucizny jest o 1 większe, i zmiejszamy jego odporność na magię o 50 (11 many)

Chodzi tu a kazde obrazenia zadane jak i czarem jak i fizyczne ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Siła i Honor Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin